Úvod / Jak ušetřit / Jak ušetřit čas a práci při podnikání ve finančním poradenství
Jak ušetřit čas a práci při podnikání ve finančním poradenství
- autor: Redakce
Jestliže podnikáte v oblasti finančního poradenství, tak jistě víte, že základním klíčem k úspěchu je spokojený klient. Abyste toho mohli dosáhnout, potřebujete mít na něj co nejvíce času. Ovšem to není všechno. Zrovna tak se musíte neustále vzdělávat, což ale nesmí být na úkor péče o zákazníky.
Jak toho dosáhnout?
Odpověď je poměrně jednoduchá. Nebuďte v tom sami. Oblast finančního poradenství má široký záběr a solitér je málokdy úspěšnější, než finanční poradce se silným a stabilním zázemím, které poskytuje brokerpool.
Pokud se finanční poradce rozhodne využívat služeb brokerské společnosti, získá velké množství výhod. Mezi ně patří hlavně:
Vzdělávání – různé semináře, webináře a další vzdělávací programy zajistí, aby každý, kdo se tomuto oboru věnuje, byl neustále v obraze.
Analýzy – součástí nabízených služeb brokerů jsou i odborné analýzy, díky kterým se finanční poradce dokáže lépe orientovat v celé problematice. Výsledkem jsou lepší a kvalitnější služby pro klienty.
Kvalitní software – vstupem do brokerpoolu získá každý poradce efektivní nástroje k vyhledávání a posuzování různých nabídek ze všech souvisejících oborů. Také to zvyšuje kvalitu a efektivitu jeho práce.
Na co si dát pozor?
Varování, které bychom mohli uvést, je celá řada, protože každý finanční poradce vnímá rizika odlišně. Přesto existují dva hlavní body, na kterých se většina z nich shodne. Jsou to:
Stabilní a spolehlivý broker – výběr brokera může výrazně ovlivnit váš byznys oběma směry. Proto si nezapomeňte zjistit jeho historii, zázemí, počet odborníků a také kolik finančních poradců jeho služeb využívá.
Komu patří zákazníci – vstupem k brokerovi by se nemělo stát, že finanční poradce přijde o svůj klientský kmen. Broker poskytuje služby, ale poradce si buduje svůj byznys, což jsou zejména kontakty a klienti.
Jak vidíte, úspěšnost finančních poradců může broker zvýšit. Byla by tedy škoda toho nevyužít.
Reklamní článek
UPOZORNĚNÍ
Články a informace zveřejněné na stránkách sporoweb.cz nenahrazují odborné rady a analýzy a mají pouze informativní charakter. Jakékoliv užití a použití těchto informací se děje na vlastní odpovědnost návštěvníka těchto stránek. Tyto informace byste měli konzultovat s konkrétním odborníkem na danou problematiku. Provozovatel sporoweb.cz odmítá a nepřijímá jakoukoliv odpovědnost za články, informace a prohlášení na těchto stránkách - sporoweb.cz.
Autor/zdroj fotografie: Pavel HanzalNáš tip
.!